onsdag 23. mars 2016

Sikksakkskjørt


Utruleg, men sant,
eg har strikka sikksakkskjørt.

Eg kom på litt seint at eg skulle lage
løpegang for strikk,
men det er heilt greitt at det blir høgt i livet.
Skjørtet er strikka i 
Drops Merino Extra Fine som i 
oppskrifta.

Eg var så nyfiken at eg måtte prøve det før eg 
hadde festa trådar.

Benjamin synest farmor var litt håplaus å ta bilde av,
men han gjorde sitt beste :)
Skjørtet er godt og varmt å ha på seg,
og eg lika fargen.
Det er kjøleg ei stund utover våren
så dette blir brukt !








20 kommentarer:

  1. Stilig skjørt! God påske!

    SvarSlett
  2. Sjå der, ja. Kjempefint skjørt til deg. Eg er også glad i den farga. Benjamin har ei flott farmor :-) Nyt påska!

    SvarSlett
  3. Flott skjørt - og så kledelig!
    Riktig god påske til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Så snygg kjol du har stickat! Den ser varm och skön ut och färgen är riktigt fin!
    Ha en skön dag!

    SvarSlett
  5. Så fint skjørt du har strikket :)

    God påske!

    SvarSlett
  6. Stilig skjørt! Kan nok trenge noe varmt en stund til :-)

    SvarSlett
  7. Det var veldig fint og du kledde det godt, fortsatt god påske.

    SvarSlett
  8. Berre lekkert :) Påskeklem herfra!

    SvarSlett
  9. Så flott det ble på deg! Dette kommer du garantert til å bruke mye. Super farge som lyser litt opp.

    Fortsatt god påske til dere alle! Regner med det er fullt hus, eller rettere sagt full hytte.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Kjempefint blei det, satt som ett skudd.
    Godt med noe som varmer på fettlagrene våre ;)
    Utrolig hvor kald man blir der, når resten av kroppen kan være varm. Rare greier. God påske videre.

    SvarSlett
  11. Å, så fint skjørt, og så godt det passet deg! Ha en fortsatt god påske!

    SvarSlett
  12. Det ble helt topp på deg dette frue. Nydelig farge også. Jeg har laga et i brunt og grått. Fikk lyst på et fargerikt et også. God påske til deg

    SvarSlett
  13. FInt, godt og varmt! Lenge sidan eg strikka no. Før i tida strikka eg alt vi trong både ungane og eg sjølv - jakker til mannen også. God,varm påske til deg!

    SvarSlett
  14. Godt med et varmt skjørt utover våren.
    Ønsker deg og dine ei flott påskehøytid :)

    SvarSlett
  15. Kjempefint skjørt! Både fasong og farge, og den kledde du godt :-D

    SvarSlett
  16. Kjempefint skjørt! Både fasong og farge, og den kledde du godt :-D

    SvarSlett
  17. Pretty and ready for spring...

    SvarSlett
  18. Vilken fin stickning! Så spännande mönster!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.