lørdag 20. februar 2016

Matauk

tyder:
auke matmengda, tilskot til kosten

Det er Vinterferie, 
og med barn og barnebarn
i lag med oss på hytta
treng ein mykje
mat.

Grove rundstykke 

Det gamle brune fatet fann eg på
loppemarknad.
Bollen og lysestakane i 
Hammerlunds tinn har me fått i gåve.

Rundstykka er laga etter 
oppskrift frå svigerinne Sølvi. 
Brød med speltmjøl
600 gr sikta spelt
600 gr grov spelt
4 never havregryn
4 ss solsikkekjerner
4 ss linfrø
4 ts fiberhusk
2 ts salt
1pk gjær
1 l lunka vatn
4 ts olje
evt. 2 ts flytande honning

Heve 45 min med plast over bakebollen
Ha deiga i 2 store, eller 3 mindre brødformer
Sett formene i kald omn, sett den på 50 gr
og la dei stå i 20 min.
Auke til 200 gr og steik vidare i 45 min.

Til rundstykke 
deler eg deiga i passe emner og 
let dei stå lunt 30 - 45 min
 sett i oppvarma omn til 225 gr
steike ca 15-20 min


God helg !






7 kommentarer:

  1. Eg har arva eit slikt fat. Tippar det har vore brukt til deig og anna. Til no har det stått på stas. Ikkje dumt å servere brød og rundstykke i det!
    God vinterferie!

    SvarSlett
  2. Mmmm, de rundstykkene ser fristende ut, tror ikke de blir liggende der så lenge! :-)

    SvarSlett
  3. Kjekt å ha heimebaka rundstykker å servere! Tenker de går ned på høykant. Vi venter fullt hus i påska, og da må det nok fylles opp her også.
    God vinterferie! Håper det blir noen godværsdager på oss alle.

    God lørdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Ja det er godt. Er ei stund siden jeg
    bakte speltbrød/rundstykker.
    Kos dere på hytta alle sammen :)

    SvarSlett
  5. Høres ut som du har koser deg kjempe masse. Ønsker deg en fin vinterferie. Jeg må vente ei uke til, så er det ferie her også.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  6. Høres kjempekoselig ut ... ønsker deg og dine en fin vinterferie!

    Klem Irene

    SvarSlett
  7. Mmm, nybakt bröd, lyckliga barn!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.