mandag 29. juni 2015

Rhododendron Fantastica


Det er fleire ulike Rhododendron i hagen.
Alle er flotte,
men denne synest eg er av dei
finaste. 
Den har stått i blomst i fleire veker,
der den står lunt og relativt tørt
i skogen bak huset.

 Tidleg i juni

- veka etter,
den har fått meir rosa i seg,

- etter andre veka er
den lys rosa.

Slik har den stått eit par veker.

Etter mitt syn ber den namnet sitt med rette,
Rhododendron Fantastica.


Eg set umåteleg pris på alle som vitjar bloggen min,
og tusen takk for alle fine kommentarane.
Takk.

God sommar !

Anne-Mari






9 kommentarer:

  1. Den bærer sitt navn med rette ja - fantastisk !
    Sommerklem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Heltklart riktig navn på den. Den er jo bare fantastisk :)
    Ha en deilig dag.
    Klem :)
    Mormor

    SvarSlett
  3. Nydelig er den, ja! Takk for navnet, for jeg har den samme her, men hadde glemt navnet :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Denne har eg også, og eg er heilt einig i at den er spesielt vakker;) Men eg har ikkje visst namnet før, så tusen takk;) No har rosa gått over til brunt, og det er ikkje så fantastica...

    SvarSlett
  5. Flott rhododendron! Alltid kjekt når noe gleder oss uke etter uke. I år har den kanskje holdt seg ekstra lenge pga det kjølige været?

    Klem fra Kristiansund

    SvarSlett
  6. Nydeleg farge! Mine har blomstra av no, men eg ventar på at peonar og roser skal ta over!

    God sommar til deg og!

    SvarSlett
  7. Lekker og alltid et pluss når blomstringen varer lenge. Vår gamle busk har aldri noen sinne vært så blomsterrik som den er nå i år :-)) Både vi og humlene nyter den!

    SvarSlett
  8. Nydelig blomstring, og det er så flott med blomster tidligere enn de andre. Min er på hell nå, men har stått kjempe fin lenge.
    Nyt dagen! Klem Vivi

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.