mandag 6. oktober 2014

Haustferie

på hytta med barnebarn
er ei fin oppleving.
Dei har mykje å styre med på
" dippeduttane " sine,
men me må finne på andre aktivitetar også.
Kortspel og quiz er favoritt
innandørs.
Tur i fjell og vidde høyrer også med.
I dag tok me turen til 
Naustdalskammen 475 m. o. h.
Farfar og farmor prøvegjekk dit 
tidlegare i haust
 Her


Frisk start.
Benjamin 14 år, Celina Marie 12 år
Hans-Petter 10 år. Leah Sofie 7 år,
 farfar 68 år.


Fin sti.


Godt for Leah Sofie og ha 
syskenbarnet Benjamin som er stor og sterk og gjerne 
tek ho i armane sine eit stykke.
Lengst bak kan me sjå hytta vår på 
Harpefossen i Hjelmelandsdalen.


Vel oppkomne var det kvild, 
Dei grove horna med ost/skinke,
eller pizzafyll, fekk opp blodsukkeret.

Vinden var kraftig så det var godt å
ligge rett ut ei stund.


Turen nedatt i fint terreng med flotte haustfargar,
og fin utsikt over nordfjorden som har kvite bårer.
Nordfjordeid inst i botnen.

Etter turen var alle samde om at det hadde vore
ein gild tur !






10 kommentarer:

  1. Åh! For ein vakker gjeng!
    For eit flott minne for livet for liten og stor.
    Vonar dokke har fine haustferie dagar vidare :-)

    SvarSlett
  2. En slik tur er magisk i seg selv, når den i tillegg kan nytes sammen på denne måten, MÅ den bare bli god! Den turen skulle jeg likt å gå...
    -Margit-

    SvarSlett
  3. Vilka underbara bilder! Älskar den norska naturen!=)

    SvarSlett
  4. Tenker ungene koser seg på høstferie hos deg! Bildene viser høsten på sitt beste, med høy, blå himmel og gnistrende farger i naturen. Ønsker deg en god avslutning på høstferien!
    Jeg har laget et innlegg om "potetferien" på bloggen min :)

    SvarSlett
  5. Flotte høstbilder! Sikkert en fin tur for store og "små"! :-)

    SvarSlett
  6. Slik en deilig tur.
    Tusen takk for at du tok meg med. Og til spørsmålet ditt: Helt ok.
    Klem :)
    Mormor

    SvarSlett
  7. Hva for en fin tur i deilig landskap. Og så hyggelig med barnebarn.
    Fantastisk.
    Jeg gleder meg, vi reiser alle sammen til Østersjøen sluttet oktober, så
    er ferie her.
    Kos deg.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.