mandag 30. juni 2014

Interesse for blomster

har eg alltid hatt.
Det er ikkje lett å sjå på hagen,
men det har iallfall ikkje skorta på litteratur
om emnet.
Under ei rydding på loftet fann eg 
desse årgangane av
Norsk Hagetidend frå 1976 og 
nokre år framover.
No er dei lagt i papirdunken til resirkulering. 

Etter som åra gjekk kom det tilbod på
 kort som kom i pakkar på 10-20 kort i posten kvar månad,
Med godt system i ein oppbevaringskasett skulle 
det vere enkelt å ta med det aktuelle kortet
 når ein skulle handle,
planlegge eller plante.
Slett ikkje verst,
men det er årevis sidan dei er brukte.
Ja, eg hadde faktisk gløymt at eg har dei...

Den siste investeringa i hagelitteratur var denne 
serien frå Hagegleder.
Her er kort med god informasjon
om planter og stell.
Det er lenge mellom kvar gong dei er i bruk,
men eg tok fram kortet om jordbær då 
mannen sette jordbærplanter for nokre veker sidan.

I dag er det enkelt å bruke google når eg vil finne ut 
noko om planter og hagestell,
 berre eit tastetrykk unna.

Og ikkje minst er det mykje inspirasjon
å finne hos dei fine bloggarane som 
skriv om blomster og hage.

Ha ein god dag, den siste i juni.

Anne-Mari



10 kommentarer:

  1. Ha en nydelig sistejunidag.
    Jeg tror det er flere som har MYE hagelitteratur, som sjelden blir lest. Den gang da var det vel viktigere å ha det samlet slik som du hadde gjort. Tastetrykkene erstatter mye :)
    Klem på en solfattig dag :)

    SvarSlett
  2. Riktig nostalgi! Min mormor hadde også sånne permer og kort - både for hage og kjøkken. ;)
    Men det er jo ikke alltid "google" er til hjelp. Og det er mange ganger triveligere å bla i tjukke bøker.
    Ha en fin sommerdag, i vente på juli! *klem*

    SvarSlett
  3. Hagearbeid er aller kjekkeste om våren. Da er jeg full av inspirasjon og pågangsmot, men så dabber det av utover sommeren. Når høsten kommer er all inspirasjon som blåst bort....

    Ang. dåpskjole. Denne jeg broderte på var i veldig tynt og glatt stoff så det var vanskelig å få fint. Jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet. Jeg tegnet på med blyant først og brukte stilkesting (tror det heter det). Garnet var rester etter en hardangerduk jeg har brodert.

    SvarSlett
  4. Sådana samlingar har jag om handarbete i alla dess former... Men nu slår jag bara på internet om det är nått jag undrar om, så de har spelat ut sin roll...

    SvarSlett
  5. Her kjente eg meg igjen.... mat og handarbeid i tillegg.. Men blir det brukt?nei. Kjekt når det kom i posten då:) Kvifor samle på alt? Det kan no kome til nytte kanskje.. Du har rett. Vi får tak i det vi treng på andre måtar no. Takk for at du var med på lotteriet mitt, sjølv om du ikkje blei den heldige denne gongen heller.

    SvarSlett
  6. Innlegget ditt fikk meg til å tenke på ag jeg abonnerte på "Alt om håndarbeid" (eller noe slikt) i mange år. Bladene ble kastet for noen år siden, men det skulle nå vært artig å bladd i dem i dag....Men du har helt rett, det meste kan vi google oss til i dag! :-)
    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  7. Tror jammen jeg har denne kassetten, en arv etter mors søskenbarn. Men det er som du sier blitt så enkelt å søke på nettet etter det vi trenger informasjon om. Ja, tidene forandrer seg.

    God sommer! Her har juli starta med regn, men det er gode meldinger for morgendagen, og det er planlagt topptur.

    Klem

    SvarSlett
  8. Ja google og wikipedia er fantastisk... i dag :-) jeg benytter ofte.
    Jeg ha barnebarn her denne uke. Vi ha så deilig sammen. I dag er kommet solen tilbake og vi kan spiser ute og leker og maler og spasere i skogen og blomstervoll.
    Ha riktig fin juli Anne-Mari. Hilsen til deg og klem fra Vola.

    SvarSlett
  9. Åååå det husker eg pappa hadde når eg var liten og eg elska å kikka idet,herlig nostalgi:)
    Idag er det nesten blitt for enkelt...
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Hm, jeg var så sikker på at jeg hadde lagt igjen en kommentar her... Spørs om det er varmen i helga som har tatt meg;D
    Jeg husker mamma også samlet på slike kort, praktisk da:) Jeg setter min lit til Google, alt jeg har lært siste årene har jeg funnet der - et oppslagsverk uten noe like:)

    klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.