tirsdag 6. mars 2012

Glede

Først av alt
Tusen hjarteleg takk til Astrid
som laga ny vår-header til meg ♥
Du kan sjå den fine bloggen hennar her

Like mange tusen takk til alle dokke som
gir meg så fine kommentarar på innlegga mine
Eg set umåteleg pris på det ♥

For ei tid sidan fekk eg eit
godt tips
Prøv produkta hos Oliviers :)

Flytande handsåpe med olivenolje og
eterisk olje frå sitrus

Lotion med olivenolje og
olivenbladekstrakt

Har brukt desse i 3-4 mnd og
kjenner stor forskjel på hendene :)
Ei glede å bruke ♥
Oliviers har mange spanande produkt
ikkje minst innan matvarer
ta ein titt her






Herleg romduft
frå Kremmerhuset
gir ei kjensle av glede når ein kjem inn i romet ♥

Ynskjer alle ein fin vårleg dag !

Klem frå Anne-Mari

6 kommentarer:

  1. Hei Anne-Mari

    Tomatpesto lages av soltørkede tomater, olivenolje, hvitløk, permesan og pinjekjerner som mikses i blender. Jeg bruker ofte cashewnøtter i steden for pinjekjerner, men det hjelper jo ikke deg med nøttealergi. Du kan jo prøve å lage det uten nøtter og du vil sikkert få et godt resultat da også. Ellers så er det bare å google tomatpesto, så får du nok opp mange varianter.

    Ha en fin dag.

    Jeg er på farten ut på jobb igjen. Først en tur til Aberdeeen for så å ende opp i Trondheim i natt.

    SvarSlett
  2. Nydelig header!
    Nydelig innlegg!
    Kjenner lukta helt hit :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. mmm. Enig med mormor Inger!

    Ha en fin kveld, klem!

    SvarSlett
  4. ♥♥♥♥♥

    Ikkje berre det at produkta såg herlege ut, det gjorde bilda i innlegget ditt også!
    Likte så godt hylleløysinga..

    Klem ♥

    SvarSlett
  5. Hei igjen.... Kom til å tenke på at solsikkefrø kanskje kan brukes i stedenfor pinjekjerner, ja om du tåler dem da.....

    SvarSlett
  6. En nydelig header...og produktene høres gode ut :)

    ha en fin kveld!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.