torsdag 29. mars 2012

Bokstavkode

Takk til Solveigsiside som gjorde meg
merksam på at det er vanskeleg å
kommentere hos meg pga
handikapline :(

Amatør som eg er har eg ikkje forstått kvifor
mange seier det er umuleg å kommentere hos meg :(
Og så har eg hatt den irriterande handikaplina !!

Kontakta sjølsagt rådgjevaren min,lisjeastrid, som stadfesta den nye
mistanken. Du har kode for å få skrive kommentarar !!!

"Hærlighet, seie eg bærre"
Kan ikkje anna enn bøye meg i støvet.

Lett var det å fjerne òg :)

Tusen hjerteleg takk til alle dokke som
har kommentert hos meg tross alt ♥

 Prøv igjen folkens !


Og eg ynskjer dei nye følgarane hjerteleg velkomne ♥

Ha ei fin torsdag !


helsing Anne-Mari



8 kommentarer:

  1. Flott at du har fått fjerna det robot-greiene. Jeg har ofte tenkt at jeg skulle si til deg, men jeg har tatt på mine briller og tatt det som en synstest, haha!
    Ha en nydelig dag! Her skinner sola - og jeg har pussa vinduer. Da regner det vel i morra...
    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Kunne tenkt meg du fekk ein betre synstest enn ditta tullet der.
      Og her har eg i min enfold ant fred og ingen fare...
      Men godt det er vekk vekk :)
      Håpe eg ikkje har fleire "lik i lasten"..

      Ja, reine vindauge lokkar regnet her òg.

      Klem frå Anne-Mari

      Slett
  2. Hihi, ja man har sett og registrert at den har vært der. Man tåler litt mer jo hyggeligere bloggen og bloggeren er.. ;-)

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Har skrevet bokstavenr og ikke tenkt noe mer på det;)
    Fkk høre at jeg også hadde de! Men nå håper jeg de er borte....
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min;)
    Er litt hekta på puter til solkroken min;) Har vært på IKEA i kveld og kjøpt innmat til de;)
    Nå gjenstår det å se om vi får brukt de ute!! Det sludder og er 0 grader. Ikke det beste, men det er FERIE;))
    God Påske til deg;)
    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en herlig påskeferie og takk for koselige hilsner du stadig legger igjen hos meg!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Mykje enklare å kommentere uten ordrebekreftelsen :)
    Men for deg - så har eg meir enn gjerne tasta inn dei irriterande bokstavane ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Første gang jeg har sett bloggen din, fant deg via en kommentar du hadde skrevet hos Astrid. :) Så koselig det så ut til å være på Oslotur. Flotte vårtegn har du også sett, nydelig hund du har med deg på tur. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.